Qui som els alumnes de 5èA ?

Properament, el dia 16 de maig, farem una sortida a Vic per conèixer una mica més qui va ser la fundadora de la Comunitat Vedruna i el lloc on va viure. A més, la sortida també té per objectiu conèixer alumnes d’altres escoles Vedruna ja que farem activitats i passarem el dia plegats. Aquest any conviurem amb els alumnes de l’escola de ……………… Per tal que ens coneguin una mica abans de la trobada, cada un de nosaltres farem una petita descripció de qui som, com som, què ens agrada, quines aficions tenim…

2014-04-25 12.02.28 (Copiar) (Copiar)

 

Anuncis

25 pensaments sobre “Qui som els alumnes de 5èA ?

  1. Hola sóc en Marc Aguilar Vilà de l’escola Vedruna de Palafrugell. Tinc 11 anys i els faig el 13 de febrer. Sóc alt, tinc els ulls verds i tinc el cabell marró i curt. El que més m’agrada fer és jugar a videojocs i penjar-los al YouTube. Els meus videojocs preferits són el Grand Thef Auto 5 i el Call of Duty Ghost. També m’agrada fer construccions de Lego. El meu esport preferit és el bàsquet. Com que sóc alt quasi arribo a fer mates. M’agrada fer tonteries. Crec que sóc divertit i amable encara que a vegades m’enfado amb la gent.

    • Jordi Sànchez Bermudo. 29 abril del 2014
      Hola, sóc en Jordi Sánchez, visc a Begur i tinc 10 anys. Sóc alt, tinc els ulls marrons i els cabells negres.
      M’agraden els videojocs i jugar al bàsquet. Crec que sóc amable, però em puc enfadar molt.

  2. Sóc la Georgina Gómez Ortiz,tinc 11 anys.Visc a Esclanyà, un poble al costat de Palafrugell.
    Sóc alta, tinc els cabells curts, els ulls blaus i porto ulleres vermelles.
    Sóc treballadora i una mica tímida, però m’agrada divertir-me i conèixer gent nova.
    Algunes de les meves aficions són tocar el violí, fer manualitats, jugar a jocs de taula i anar amb bicicleta.

  3. Hola, sóc la Judit Centella. Tinc 10 anys. Visc a Palafrugell.
    Sóc mitjana, tinc els cabells llargs,llisos i de color marró.Tinc els ulls marrons.
    De caràcter, sóc molt bona quasi mai m’enfado i tothom diu que sóc simpàtica,amable i bromista.
    M’agrada molt el funky ( ballar ), jugar a futbol jugar amb les amigues i dir moltes i moltes bromes!!!!

  4. Hola, em dic Carla tinc 10 anys i visc a Palafrugell. Sóc baixeta i tinc els cabells curts, m’agrada molt el fútbol i el bàsquet i les meves aficions són el Minrcraft i quedar amb els amics i amigues.
    També m’agrada viatjar i conèixer cultures noves que ni sabia que existien. M’agrada molt l’escola i llegir, també sóc simpàtica i riellera. M’encanta el youtube i jugar, fins a la pròxima !!

  5. Sóc la Ghofran Boudhen. Tinc 10 anys.Visc a Palafrugell. Sóc mitjana , tinc el cabell curt i ondulat, sóc morena i tinc els ulls marrons. Diria que sóc amable, simpàtica, riallera , m’agrada ajudar a la gent, de vegades m’enfado i em poso trista. Per aprofitar el temps agafo una pilota i començo a jugar, ballar, cantar i jugar amb els amics i amigues.

  6. Em dic Walid, tinc el cabell curt, sóc baixet, cabell negre i tinc els ulls marrons. Visc a Palafrugell, sé jugar bé als jocs de ”shooter” tipo ”Call of duty”, també em considero professional amb l’ordinador,fins sé utilitzar el ”Photoshop CC,CS6 i cambiar el sistema operatiu d’un ordinador,resumint-ho s’em dóna molt bé, també faig un canal al ”Youtube” amb en Marc Aguilar i en Marc Pagès, tenim 113 suscriptors i més de 50.000 visites, el meu carácter és divertit i si algú no em cau bé o em diu coses que a mi no m’agraden no li faig cas. Ah i sé molts acudits.

    • Hola ,sóc en Marc, tinc 10 anys , visc a Palafrugell: Vaig al col·legi de Palafrugell. Soó molt divertit i simpàtic. M’encanta jugar a futbol. Potser vaig a futbol a Palafrugell, però no ho sé. Fa poc que visc a Palafrugell i he començat en aquest cole després de Setmana Santa.

  7. Sóc l’ Aymen i tinc 10 anys i visc a Palafrugell a mi m’ agrada jugar el futbol amb els meus amics de classe. Sóc mig alt i rillaller. A mi no m’ agraden les mentides ni les bromes pesades. La meva classe es 5èA que és la més divertida! El meu menjar favorit és els espaguetis. El meu amic preferit és l’Alexis.

  8. Hola, sóc la Clàudia Martínez:
    Tinc 10 anys. Visc a Begur.
    Vaig a l’escola Vedruna de palafrugell.
    En el meu temps lliure m’agrada inventar-me llibres, cançons, llegir o cantar…
    De caràcter sóc amable, simpàtica i molt riallera.

  9. Hola sóc la Martina Martínez. Tinc 11 anys visc a Palafrugell i vaig al col·legi Vedruna de Palafrugell. Sóc alta,tinc el cabell llang de color marró clar, tinc els ulls blaus. Sóc simpatica i amb les meves amigues i amb els meus familiars parlo, quan m’enfado amb els meus pare o amb les meves cosines em tanco en alguna habitació o de vegades jugo amb el móbil. M’agrada el funky el bàsquet i anar amb bicicleta i quedar amb les meves amigues i jugar.

  10. Sóc la Nawal Maziani Haddouchi, tinc 10 anys. Visc a Palafrugell al costat d’Esclanyà . Sóc morena, alegre, simpàtica, riallera, alta i optimista. Tinc el cabell marró fosc, curt i ondulat…. Vaig a l’ escola Vedruna de Palafrugell, 5è A. M’ agrada patinar, ajudar a la gent, fer riure a algú quan està trist. Sóc amigable, de caràcter sóc bona persona però a vegades quan m’ enfado sóc un dimoni. M’ agraden molt els animals, els insectes… Porto ulleres.

  11. Sóc l’Alexis Garcia Molina. Tinc 11 anys i visc a Palafrugell. Sóc alt, una mica llest, rialler i m’encanta jugar a esports. Tinc els ulls marrons i el cabell negre. Sóc graciós, amigable però sóc exigent. M’agrada tenir-ho tot ben fet i polit. Sóc bon nen i sempre intento ajudar a la gent que ho necessita. El meu esport preferit és el futbol ja que jugo a futbol i sóc molt bo jugant. Sóc sincer i treballador. Tinc molts amics que sempre m’ajuden en el que poden. El meu menjar que més m’agrada són el macarrons.

  12. Hola, sóc la Karima. Tinc 11 anys i visc a Palafrugell. Sóc alta i grassoneta, tinc el cabell marró, també sóc una mica riallera. M’agrada també llegir llibres, revistes i dibuixar. Sóc bona persona però quan m’enfado una mica, m’esvero una mica.

  13. Hola, sóc l’Akram. Visc a Palafrugell i vaig a l’escola Vedruna de Palafrugell. El meu esport preferit és el futbol. Jo coneixo a molta gent de Palafrugell i de l’escola i si li preguntes a algun nen de Palafrugell qui és l’Akram us dirà qui sóc. També m’he deixat una cosa que no he dit i havia d’haver-ho dit al principi que és que tinc 10 anys, vaig a 5èA i sóc el més petit de 5èA i 5èB perquè vaig nèixer el 16 de desembre del 2003, recordeu del dia del meu aniversari. Així em podreu felicitar. Parlem d’una altra cosa, a l’hora de classe m’encanta estudiar, i per això, quan la senyoreta em diu que surti a explicar de què va el tema trec un deu especialment això ho faig en medi. I ara us explicaré l’última cosa que quan alguna persona té problemes amb una altra persona jo l’ajudo. Bé, si voleu conèixer el bloc de la nostra classe poseu al google “Sigués curiós i aprèn”. No feu falta perquè sinó us sortirà una altra cosa i adéu!!!

  14. Hola, em dic Ruth. Tinc 11 anys i visc a Palafrugell. Sóc bastant alta, tinc els cabells llargs, castanys i una mica ondulats. Tinc els ulls de color verd i marró mel. Sóc simpàtica,riallera, bromista… I em costa molt enfadar-me.
    M’encanta jugar a bàsquet i tocar el piano ja que només em queda acabar aquest any per començar professional.
    Les meves millors amigues són la Marta i la Judit.
    Doncs a mi ja em coneixeu.
    Adéu i fins aviat!!!

  15. Hola sóc l’Albert, visc al costat d’Esclanyà. Tinc 10 anys el 14 de Maig faré 11 anys. Sóc alt, tinc el cabell castany i sóc molt rialler. El meu esport preferit és el futbol ja que jugo, sóc molt bo. El meu menjar preferit són els cargols i la pasta o els macarrons. M’agrada dibuixar pels meus millors amics. Espero que us coneixi aviat perquè m’agradaria tenir molts més amics dels que ja tinc. Si voleu saber informació de la nostra classe entreu en el nostre blog “Sigues curiós i aprèn”.

  16. Hola, sóc la Lídia Torrecillas Castelló i tinc 11 anys acabats de fer ja que els vaig fer el dia de St.Jordi. No sóc de les més altes de la classe, però tothom em reconeix així que em veu ja que tinc uns cabells arrissats i llargs inconfusibles de color castany. Tinc els ulls verds, encara que a vegades els tinc més de color marró i porto ulleres. Tothom diu que sóc molt intel·ligent. Jugo a bàsquet, m’encanten els animals, tinc un conill a casa i m’ho passo genial jugant amb ell. Sóc bastant riallera, amable i simpàtica. Tinc molts amics i m’agrada viatjar i conèixer moltes coses noves. Espero poder-vos veure i conèixer aviat!!! Adéu!

  17. Hola sóc l’Isaac Rovira i tinc 10 anys i el meu aniversari és el 7 de novembre.Visc a Palafrugell.
    Sóc baixet,tinc els ulls marrons,els cabells bastant llargs i de un color marró fosc. El que més m’agrada fer és quedar amb els amics,jugar a videojocs i veure vídeos com els d’en Thous Carapollen. També m’agrada fer experiments. Els meus esports preferits són el futbol i el bàsquet. Sóc divertit i simpàtic i m’agrada conèixer gent nova i cultures noves.

  18. Hola sóc la Marta Tur Rodríguez, visc a Palafrugell i vaig al col·legi Vedruna de Palafrugell. Tinc 11 anys, els faig el 29 de gener. Sóc alta, prima, tinc els cabells llargs i marrons, tinc la pell morena i tinc els ulls marrons. El que més m’agrada és jugar a bàsquet i parlar amb les meves millors amigues( Ruth i Judit).
    També m’agrada anar a Eivissa per poder veure els meus avis ja que viuen allà, el que també m’agrada molt és jugar amb la meva germana Paula. Adéu!!!

  19. Hola, sóc en Marc Pagès Sabaté de l’escola Vedruna Palafrugell. Tinc 11 anys i els faig el dia 5 d’abril. Sóc una mica alt, tinc els ulls verds i el cabell de color negre. M’agrada molt jugar a videojocs de futbol amb els meus amics, també m’agrada penjar vídeos en el canal del Youtube que tenim els meus amics i jo. M’encanta jugar a futbol ja que jugo al Palamós i sóc bastant bo jugant. Sóc treballador, sincer, divertit i de tant en tant faig bromes. El meu menjar preferit és l’arròs a la cassola que fa la meva àvia.

  20. Hola, sóc la Patrícia Vilahur Tamayo.Tinc 10 anys i visc a Palafrugell.
    No sóc gaire alta,tinc els cabells foscos i llargs,els ulls marrons i també sóc moreneta.
    Segons el que em diuen sóc molt graciosa, no m’agrada enfadar-me amb ningú,i a vegades sóc una mica despistada.
    M’encanta fer molts esports, però, els tres que m’agraden més són:el hoquei, el bàsquet i el volei.

  21. Hola, sóc en Martí Moll Gonzàlez i tinc 10 anys vaig a l’escola Vedruna de Palafrugell. Faig els anys el 17 de juliol. El que més m’agrada fer és ballar Street dance i jugar a videojocs i penjar-los al YouTube. M’agrada el Lego i el Minecraft, el meu esport preferit és el bàsquet. Sóc més alt que baix, tinc els ulls marrons i el cabell marró clar. Crec que sóc divertit però a vegades m’enfado.

  22. Hola, em dic Dani Mora, sóc amable, porto ulleres i sóc ros i baixet. Tinc 11 anys, sóc una mica moreno i els meus esports preferits són: el futbol, l’ handbol i el bàsquet però l’esport que m’agrada més és el futbol i l’handbol. Adéu

  23. Hola, em dic Joel, tinc 12 anys sóc simpàtic, també sóc amable. No puc córrer però m’agrada el futbol i sé jugar a bàsquet.

Deixa un comentari

