S’acaba el curs !

Sembla que era ahir que vam començar el curs i en canvi, falta poc per acabar-lo. Alumnes de cinquè A, aprofito per dir-vos que aquest any heu fet una bona feina. Sempre hi ha qui podria treballar una mica més i estar més pels estudis. De totes maneres, crec que si us ho proposeu, tots ho podeu aconseguir. Per tant, ja ho sabeu ! No estarà de més que aquest estiu repasseu una mica tot el que hem fet en el curs de cinquè i així, podreu començar amb bon peu l’últim curs de primària que us falta.

Bones vacances a tots i totes !

images

22 pensaments sobre “S’acaba el curs !

  1. Aquest any ha sigut divertit. He après moltes coses i he fet nous amics. La classe que tinc ara m’agrada més que la d’abans. Aquest estiu repassaré les coses que hem estudiat aquest curs. M’ho he passat molt bé. 🙂 MARC AGUILAR VILÀ

  2. Amb tot EL que he viscut el curs, m’ho he passat molt bé sobretot a les carreres xD, ja tinc ganes de comença sisÈ (millor si hi ha carreres) i jo ara que estic escrivint aquest comentari m’he donat compte de que falten dos cursos i ja comencem ESO així que espero que sisè tambe m’agradi com aquest curs. WALID AMZIL

  3. A mi m’ha agradat molt aquest curs a part que ens hem canviat de senyoreta, hem fet exàmens, hem rigut però s’està acabant i trobarem a faltar a les mestres Laura i Marta que han sigut les millors d’aquest curs. AYMEN EL HAOUZI

  4. Estem a final de curs. M’ha agradat molt perquè hem fet molts de jocs, sortides, les mestres que tenim són genials……Hem après moltísimes coses noves que no sabia com dividir nombres decimals…Anar al pavelló ha estat molt bé perquè hem fet moltíssims esports. En teoria aquest curs ha sigut genial!!!!! JUDIT CENTELLA

  5. En aquest curs m’ho he passat molt bé amb els meus amics i amigues. M’ha agradat molt perquè he fet nous amics, he après noves coses que no sabia fer mai i que ara ja les sé fer. Ha sigut uns dels meus cursos preferits. ALEXIS GARCIA

  6. Estem final de curs, aquest curs m’ha agradat molt perquè he après moltes coses que no sabia i també m’ha servit molt i la veritat m’he divertit molt fent esport al poliesportiu, jugant amb les meves amigues. Ara ja sé com es juga voleyball, a hockey, a rugbi, i a handball. Que guai¡¡¡ GHOFRAN BOUDEN

  7. Hola soc la Clàudia i jo he trobat a faltar els meus antics compaNYs de classe ;
    també m’ha agradat conèixer gent nova amb qui he fet noves amistats. CLÀUDIA MARTÍNEZ

  8. Em poso trist al pensar que l’últim curs cada vegada s’està acostant més perquè ja som al mes de maig. Per això a partir d’ara, quan comenci l’estiu estudiaré amb totes les meves forces perquè estigui preparat abans de que comenci 6è. I si trec bones notes com he fet a 5è, estic segur que passaré a secundària.

  9. El curs de 5è m’ha agradat molt. He après moltes coses sobre totes les assignatures. Ha sigut un curs amb molts deures, encara que quan arribava a casa m’agradava fer-los i estudiar. El que més m’ha agradat, ha sigut el canvi de companys, ja que molts dels meus amics d’ara pensava que no ho serien mai .El canvi de cicle ha sigut una mica difícil però també ha sigut divertit. GEORGINA GÓMEZ

  10. En aquest curs m’ho he passat molt bé, ha valgut la pena estudiar, fer deures, aprendre, etc. He après moltes coses, demano gràcies a la senyoreta Marta, Laura, Neus, Mariàngels i els altres professor/es. Estic molt contenta per mi mateixa, perquè acabaré aquest curs amb un record dels professor/es, un estudi educatiu i una experiència molt bona de tots i totes els o les companys i companyes de la classe. NAWAL MAZIANI

  11. A mi m`ha agradat molt la meva mestra perquè ens fa aprendre molt bé les coses. He après moltes coses que abans no sabia.Però a vegades m’endescuidava de fer els deures. Però ara els faré. KARIMA EL MALLALY

  12. Aquest curs m’ho he pasat molt bé, he après coses noves i les dues senyoretes que he tingut són molt amables i expliquen molt bé les coses.Els nous companys que no havia tingut mai m’han agradat molt són molt simpàtics. Quest curs m’ho he passat molt bé. Bones festes a tots! MARTINA MARTÍNEZ

  13. Per mi aquest curs ha sigut difícil però, em dóna bons resultats perquè he après nous amics i ens han separat amb el nostres amics de l’any passat però no passa res perquè ens veiem al pati i ens ho passem bé i som riallers una bona estona. I he après a jugar a jocs nous i a ser més responsable de tot. El que m’agrada és anar al poliesportiu cada divendres, ara que queden pocs dies ho hem d’acabar de rematar-ho amb tot l’esforç possible. Els meus amics igualment que no ens veiem un dia podem quedar a casa per jugar o que es quedi a dormir. ALBERT RECHAS

  14. Aquest any per mi ha set un any molt divertit. A mi no sE m’ha fet difícil acostumar-me a la barreja de nens. Aquest any he après moltes coses. Aquest curs m’ha anat molt bé amb els professors perquè m’ha ensenyat moltes coses, i també s’han portat molt bé amb mi.Aquest estiu ho repassaré tot. ISAAC ROVIRA

  15. Aquest curs ha estat molt divertit i he après moltes coses noves: fer handbol, les divisions amb decimals… si continués no acabaríem mai. Al principi he de reconèixer que estar separats em feia una mica de mala espina però ara veig que no passa res, ens veiem a l’hora del pati i tots som amics.
    Quan vam començar el curs em vaig acostumar ràpidament a tenir la senyoreta Marta i quan va marxar estava molt nerviosa, però ara ja estic molt bé i em sorprèn que el curs hagi acabat tant ràpid 🙂 😉
    LÍDIA TORRECILLAS

  16. Aquest curs ha sigut molt divertit, ja que he fet nous amics i amigues. La classe que m’ha tocat aquest any ha sigut millor que la del any passat. Aquest curs m’ha passat volant, he après moltes coses, a fer divisions amb decimals, multiplicacions amb decimals … Encara que algunes hores de la setmana el senyor Pere m’ha fet algunes bromes pesades. MARC PAGÈS SABATÉ

  17. Hola, jo al començar el curs em feia por que la nova barreja no m’agradés tant com l’altra classe, però al conéixer nova gent i fer nous amics he anat veient que aquesta classe m’agrada més que la que tenia abans. Però els amics que he tingut fins a quart els segueixo tenint.
    Aquest curs m’ha agradat, hem fet treballs amb cartolina, folis, ordinador…
    Però per exemple no m’ha agradat que hi haguessin més examens que els altres anys. Ha sigut un canvi molt radical per a mi i la forma de treballar també ha canviat, i l’any que bé, apa cap a sisè!! RUTH PUIGMIQUEL BUSQUETS

  18. Hola, sóc en Juan José i per a mi el curs de 5è no ha sigut ni fàcil ni difícil, ha sigut com un curs qualsevol, al principi pensava que era difícil, però a mesura que han anat passant el dies s’ha anat fent més fàcil i ara que som a final de curs ja he après més coses. JUAN JOSÉ

  19. Quan encara no havia començat el curs estava preocupada per si em separaven de la Ruth, però quan vaig saber que anÀvem juntes ja vaig deixar de preocupar-me. Aquesta classe m’agrada molt més que abans, els amics, amigues, les mestres són increïbles.
    Aquest curs m’ha passat volant, ha sigut súperdivertit.
    Adéu ! MARTA TUR

  20. Al principi em costava aprendre però vaig anant millorant i els últims dies em vaig divertir molt amb els meus companys i companyes. Ja espero les colònies. MARTÍ MOLL

Deixa un comentari

